Sunday 5 May 2013

SEMANGAT

Saya ingin brkongsi tentang apa yg ditulis oleh seorg sahabat saya..

"Assalamualaikum sebagai pembuka bicara ..

Setelah apa yang berlaku membuatkan aku tabah dan cekal menghadapi segala ujian dan rintangan yang mendatang . Mungkin ada hikmah yang tersirat di atas apa yang berlaku . Terima kasih kepada hamba-hamba Allah yang selalu tidak penat memberi kata-kata semangat kepada aku . Semoga Allah kekalkan persahabatan kita hingga akhir hayat , Allah sahaja yang dapat membalasnya .


Allah bagi ujian , sebab dia nak tengok sejauh mana hamba-Nya menyayangi-Nya ? Mungkin aku alpa dengan dunia . Allah banyak kali bagi aku peluang agar benda yang sama tak berulang tapi aku , aku tak nampak semua tuu . Kadang-kadang bila nafsu yang menguasai diri , kita lupa segala-galanya . Tapi , aku bukan-lah seorang yang baik sangat . Sentiasa belajar dari kesilapan . Cuba mencari keredhaan Ilahi ."


Post ini ditulis oleh sahabat saya. Semoga dia dpt brsemangat semula.. :')

Sumber : http://ajaaboredstory.blogspot.com

No comments:

Post a Comment